La experiencia de regalar : diseño de una estrategia de marca, su línea de productos y su sistema de ventas a distancia

By: Fuenzalida Hinrichs, Marcela PazContributor(s): Berczeller Najum, Dany [profesor guía]Language: es Publication details: Concepción : Universidad del Desarrollo. Facultad de Diseño, 2009Description: 78 h. : il. 1 CDSubject(s): 1401C | PAPELERIA | TESIS DE DISEÑO
List(s) this item appears in: Tesis Diseño CCP
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Memoria / Tesis C Ainavillo
Colección Multimedia
CD DIS 32925 (Browse shelf(Opens below)) c.1 Available CC001435
Memoria / Tesis C Ainavillo
Colección Reserva
MTM DIS F954e 2009 (Browse shelf(Opens below)) c.1 Available CM002969
Total holds: 0

Tesis presentada a la Facultad de Diseño de la Universidad del Desarrollo para optar al grado académico de Licenciado en Diseño.

There are no comments on this title.

to post a comment.