Niños con trastornos pragmáticos del lenguaje y de la comunicación : descripción y e intervención /

By: Monfort, MarcContributor(s): Juárez Sánchez, Adoración | Monfort Juárez, IsabelleMaterial type: TextTextLanguage: es Series: Saber punto cienPublication details: Madrid : Entha, 2004Description: 150 pISBN: 84-933628-1-6Subject(s): TRASTORNOS DEL HABLA | PROBLEMAS DE LECTURA | TRASTORNOS DE LA VOZ | NIÑOS | COMUNICACION ORAL | 1901SDDC classification: 618.928.55 M742n 2004
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro de Consulta S Resb
Colección Reserva
EDC 618.928.55 M742n 2004 /1 (Browse shelf(Opens below)) Available SL044378
Libro de Consulta S Resb
Colección Reserva
EDC 618.928.55 M742n 2004 /2 (Browse shelf(Opens below)) Available SL044379
Libro S Resb
Colección Reserva
LI 618.928.55 M742n 2004 /3 (Browse shelf(Opens below)) Available SL044380
Libro S Resb
Colección Reserva
LI 618.928.55 M742n 2004 /4 (Browse shelf(Opens below)) Available SL044381
Libro S Resb
Colección Reserva
LI 618.928.55 M742n 2004 /5 (Browse shelf(Opens below)) Available SL044382
Libro S Resb
Colección Reserva
LI 618.928.55 M742n 2004 /6 (Browse shelf(Opens below)) Available SL052229
Libro S Resb
Colección Reserva
LI 618.928.55 M742n 2004 /7 (Browse shelf(Opens below)) Available SL052230
Libro S Resb
Colección Reserva
LI 618.928.55 M742n 2004 /8 (Browse shelf(Opens below)) Available SL052231
Libro S Resb
Colección Reserva
LI 618.928.55 M742n 2004 /9 (Browse shelf(Opens below)) Available SL052232
Libro S Resb
Colección Reserva
LI 618.928.55 M742n 2004 /10 (Browse shelf(Opens below)) Available SL052233
Libro S Resb
Colección Reserva
LI 618.928.55 M742n 2004 (Browse shelf(Opens below)) c.11 Available SL055924
Libro S Resb
Colección Reserva
LI 618.928.55 M742n 2004 (Browse shelf(Opens below)) c.12 Available SL055925
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.