Percepción de Chile como marca e imagen ante el mundo : contexto imagen país

By: Díaz Follmer, Octavio AlejandroContributor(s): Díaz Vilches, Alejandro [profesor guía]Language: es Publication details: Santiago : Universidad del Desarrollo. Facultad de Gobierno, 2013Description: 85 p. ; 1 disco compactoSubject(s): IMAGEN CORPORATIVA | POLITICA EXTERIOR | RELACIONES EXTERIORES | IMAGEN | POLITICA PUBLICA | 1603S | MARKETING | CHILE
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Memoria / Tesis S Resb
BodegaE
MTM LCP D542p 2013 (Browse shelf(Opens below)) c.1 Not For Loan SM004720
Cd Rom S Resb
Colección Reserva
CDR CD LCP 47114 (Browse shelf(Opens below)) c.2 Available SC006001
Total holds: 0

Tesis para optar al grado académico de Licenciado en Ciencias Políticas y Políticas Públicas

There are no comments on this title.

to post a comment.