Evaluación etapa alumnos campaña "Soy UDD" : brecha entre identidad de marca e imagen de marca "Soy UDD" desde la percepción de los alumnos de primer año del Campus RESB /

By: Accatino Scagliotti, FrancescaContributor(s): Maureira González, Paulina [Profesor guía] | Rodríguez Herrera, Antonia [Profesor guía]Publication details: Santiago : Universidad del Desarrollo. Facultad de Comunicaciones, 2013Description: 178 P : 1 disco compactoSubject(s): ESTRATEGIAS DE COMUNICACION | 020001S | MARCA | IMAGEN CORPORATIVA | UNIVERSIDAD | ESTUDIANTES UNIVERSITARIOS | CHILEDDC classification: COM MCIN A169e 2013
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Memoria / Tesis S Resb
BodegaE
COM MCIN A169e 2013 (Browse shelf(Opens below)) c.1 Not For Loan SM004722
Cd Rom S Resb
Colección Reserva
CD COM MCIN 49623 (Browse shelf(Opens below)) c.2 Available SC006003
Total holds: 0

Grado académico : Magister en Comunicacion Integrada

There are no comments on this title.

to post a comment.